- Obecnie brak na stanie

Jest wysokiej jakości, nadającym się do malowania środkiem zabezpieczającym przed uderzeniami kamieni podwozia i widocznych części, takich jak spojlery, progi, drzwi, tylne zderzaki i błotniki w pojazdach. Dotyczy samochodów, przyczep kempingowych i ciężarówek.
• tworzy twardą, trwale elastyczną warstwę ochronną na bazie gumy i tworzywa sztucznego na obrabianej powierzchni o doskonałej przyczepności do podłoża, która zapewnia idealną ochronę przed uderzeniami kamieni i wpływami mechanicznymi.
• jest odporny na wpływy atmosferyczne, takie jak wilgoć z rozpylanej wody lub wysokie temperatury.
• odporny nawet na słabe kwasy i zasady oraz chroni leżący pod spodem materiał przed niszczącą korozją.
• ma działanie izolujące od hałasu pracy i silnika, a tym samym przyczynia się do przyjemnego komfortu jazdy.
• można malować wszystkimi popularnymi systemami malarskimi.
Aplikacja:
W ramach obróbki wstępnej należy usunąć stare warstwy farby i rdzy oraz przeszlifować powierzchnię. Powierzchnia musi być czysta, sucha i odtłuszczona. Doprowadź produkt do temperatury pokojowej i dobrze potrząsaj puszką przez 2-3 minuty, zanim usłyszysz uderzenie kulki mieszającej. Temperatura przetwarzania powinna wynosić od 15 do 25 °C. Zabezpieczenie podwozia nałożyć możliwie równomiernie w kilku warstwach w 2-3 warstwach poprzecznych (ok. 300-450 µm) w odległości ok. 25-30 cm. Można malować wszystkimi systemami malarskimi zwykle po 8 godzinach. Dokładny czas schnięcia zależy od temperatury otoczenia, wilgotności i grubości nałożonej warstwy. Po pracy odwróć puszkę do góry dnem i opróżnij zawór, aby go wyczyścić.
UWAGA:
Nie spryskiwać części silnika, hamulców i układu wydechowego ani części ruchomych.
Specyfikacja techniczna:
Wydajność: 1,5-2 m2
Pyłosuchość: po ok. 1 godzinie
Nieklejacy: po ok. 2 godzinach
Możliwość malowania: po ok. 8 godzinach
Zawartość lotnych związków organicznych (2004/42/WE): 56,2% (w/w), co odpowiada 506,2 g/l